Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Aime,R^

napsal jste to výborně. Nezávidím dnešním učitelům, dětem, a už vůbec ne rodičům.

0 0
možnosti
Foto

Obávám se, že ve Vašem článku je hodně pravdy. Jsem do distančního vzdělávání zapojen "až po uši", od zavření škol mám "na plný úvazek" na starost našeho sedmáka (vnuk, já jsem od Vánoc 2019 v penzi) čili vím, o čem to je. A ač se tomu snažím dávat maximum, nejsem si jist, zda to bude stačit na to, abych mohl být s výsledkem spokojen. --- Sám sobě jsem se snažil odpovědět na otázku, co s tím a popravdě - nevím. Co jsme se nyní naučili, to přes prázdniny bude stejně zapomenuto, ať už se II. stupeň do školy 8. června vrátí či nikoli. Osobně v návratu velký smysl nevidím, ale mohu se mýlit; navíc jde i o situaci v rodinách, která je prostě rozmanitá. Jen doufám, že se covid-19 pandemicky nevrátí a neohrozí výuku od září, neboť i bez něj bude práce až nad hlavu. Mám i problém s tím, zda je rozumné v 8. ročníku přidávat druhý cizí jazyk a zda by nebylo lepší věnovat prostor tomu, co nebylo ideálně probráno v období březen-červen 2020. Je to zkrátka zapeklitá situace, kde je každá rada drahá. Mám z toho všeho, jako osoba zasvěcená do problematiky, smíšené pocity. --- Také proto Vám děkuji za Váš článek, myslím že je užitečný. Navíc mám dojem (i zkušenost), že lidé z praxe vidí celou problematiku poněkud jinak než na pražském ministerstvu. Myslím, že se všichni těšíme na začátek července - a ne kvůli tomu, že pojedeme k moři (kam tedy letos zatím nemíříme). Je to ale taková z nouze ctnost ...

3 0
možnosti

Pane Stejskale,

hlavně aby nenastalo po prázdninách pokračování. Vždyť už je přece "jasné";-D, že přijde na podzim druhá, "ještě horší";-D vlna epidemie tohoto koronavirového "smrťáka".;-D

Dávám tam úmyslně tyto smajlíky, protože jde podle mého názoru o divadlo, které se někomu velice zalíbilo.

0 0
možnosti

J77a56k97u68b 95Š76o57l15c

26. 5. 2020 14:52

Tak děti mají první dva dny za sebou, obě jsou spokojeny. Až na malé detaily. Oběd v deset se mi zdá pro druháky brzy, ale budiž. Roušky v družině při společném hraní zbytečné.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS